Na 20 jaar terug in Lome! - Reisverslag uit Djougou, Benin van bert schelde - WaarBenJij.nu Na 20 jaar terug in Lome! - Reisverslag uit Djougou, Benin van bert schelde - WaarBenJij.nu

Na 20 jaar terug in Lome!

Blijf op de hoogte en volg bert

01 Januari 1970 | Benin, Djougou

De dag dat ik vertrek uit Atakpame kom ik nogal moeizaam op gang. Niet zo best geslapen, waarschijnlijk omdat ik zo ontzettend moe was. Bij een eenvoudig tentje ontbijt ik, koffie en een sandwich, en pas om 09.00 u vertrek ik. Ik wil vandaag naar Notse, zo'n 75 km over licht glooiende wegen. Eenmaal onderweg voel ik me verbazingwekkend goed en zonder enige problemen kom ik om 14.30 u aan in Notse. De route was niet zo bijzonder, na alle pracht van de vorige dagen. 't Kan ook niet altijd feest zijn.

In mijn hotel heb ik Tv op de kamer, zo zie ik 's avonds PSV met 4-1 verliezen van Bayern M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Benin, Djougou

bert

Wereld fietsende reisbegeleider.

Actief sinds 10 Sept. 2016
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 140495

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 31 Januari 2017

West Afrika op de fiets.

Landen bezocht: